onsdag 27 april 2011

Hör ni.........

hur det knakar och växer ute ?????????? Härligt
Igår tänkte jag klippa gräset för första gången , men fick inte igång klippan så det får bli ett nytt försök idag.

Inläggen blir färre och färre nu , inspirationen är, går på sparlåga ...........hittar nog den snart får vi hoppas.

Hade tänkt mig idag åka och titta på en ny kamera ........titta bara .......

Här är ett kort som jag haft i mina gömmor ett tag

Visst är hon söt


Bra ha kort , när man ser korten så här vad man upptäcker fel , på det andra kortet sitter fjärilen helt fel ................

Var rädda om er

//anneli

3 kommentarer:

  1. Roligt att du vill vara med på min Födelsedags Candy, tack!
    Du gör jätte mycket fint, ska kolla runt lite nu!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Fina kort! Stämpeln på första kortet är jättesöt!! Var kommer den ifrån??
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  3. Jätte fins kort. Hoppas allt är bra hos er och att ni mår bra. Skickar massor med Kramar.
    Louise

    SvaraRadera