torsdag 26 maj 2011

Efter träffen i Söndags har inspirationen infunnit sig igen sköönt , få se nu hur länge
det varar ......


Har testat att fota korten ute men färgerna kommer ju ej till sin rätt hmhmhm
förstår det är nog bara att träna ,testa och kolla olika sätt.........

Här kommer en bild på 2 kompisar Stina och Ellen , Stina sitter gärna medan Ellen springer som bara den ....Stina blir trött bara av att titta på......

Ellen är en border Collie på 1,5 år superduktig på att tävla agillity (stavningen ???) 
Ha nu en skön Torsdag för det skall jag ha
Kram
//anneli
   

3 kommentarer:

  1. Du går från klarhet till klarhet när det gäller att skapa. Undrar vad detta ska sluta med. Helt fantastiska alster du har skapat. Beundra dom jätte mycket.
    Ha en kanon dag min vän.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Håller med Louise...åå vad fint du gör och alltid så fina färgeri harmoni.
    Jag är ju ingen fotoexpert...men gillar att fota och prövar mig fram en hel del. Här tyckte du ju inte att färgerna på ditt kort kom till sin rätt, kanske du skulle satt det bland liknade färger, i en blommande slån eller i ett stenröse....Jag vet inte men kanske tog den grönskande naturen som bakgrund för mycket av dina milda färger. Bara en tanke....
    mvh Eva

    SvaraRadera
  3. Så vackra kort båda två... du gör så fina kort!!1
    Önskar dig en trevlig helg! Kramizar

    SvaraRadera