fredag 12 augusti 2011

Flaskkort

Godmorgon alla , just hemkommen efter morgonpromenad men A-K och Stina vi klarade oss ifrån regnet, men 10 min efter öppnade sig himmlen och det vräkte ner .......man skall ha tur ibland .......

Som ni förstår är inte min inspiration på topp, jag hoppas det blir ändring på det för på Söndag kommer tjejerna hem till mig,  vi är  sju stycken , vad mysigt det skall bli pyssla tjattra en hel dag ..................

Gjorde ett flaskort i går kväll ........

 Hoppas att jag har mycket mer att visa efter Söndagen , jag har nämligen tänkt att vi skall ge oss på något nytt som jag har ordnat grejer till ..........ojojojojoj  nu blir dom nyfikna , men det kan dom va , ni skall få se efter helgen .....................


kram på Er

//anneli

9 kommentarer:

  1. Vilket härligt flaskt kort,
    verkligen super fint.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Vilket fint flaskkort, gillar färgerna!!
    /Pillan

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt flaskkort!

    Nu blir jag också nyfiken på vad ni ska göra på söndag!!!!!

    KRAM KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade min personliga stämpel!
    Den kommer från Whimsy Stamps:

    http://whimsystamps.com/store/index.php?main_page=index&cPath=22

    Finns massor att välja där !

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Underbart flaskkort! Du gör så ljuvliga saker. Hoppas att ni får det jättemysigt på söndag. Ska bli spännande att få se din "nyhet"! Kram!

    SvaraRadera
  6. WOW! VIlket härligt flaskkort du gjort Anneli!!
    Härligt med pysselträff! Inte för att man (vanligtvis) brukar få mera gjort då, men på något vis gör man iallafall något (ex färglägger motiv, stansar ut massa dies eller stämplar upp andras stämplar!) ..så man gör ju lite förhandsarbete för kommande alster iallafall :D

    Kram på dej å trevlig helg!
    //Petra

    http://paradises.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Inte kan jag märka att du saknar inspiration...du lägger ju så ofta ut nya ljuvliga alster...jag är så imponerad av det.
    Himmel och plättar vad nyfiken jag blir inför söndagen...
    kram ses snart
    Eva

    SvaraRadera
  8. Kan inte hålla med att inspirationen inte är på topp,flaskkortet är så snyggt..

    Sååååååååååå nyfiken jag blir vad du har hittat på till på söndag.. Det ska bli så kul ser verkligen ifram imot söndag.

    Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  9. WOW så superfint flaskkort, färg och dekoration kombinationerna är så vackra!!! Din inspiration flödar ju jämt tycker jag :) Himmel va nyfiken jag blir nu inför morgondagen:) Längtar.........
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera