tisdag 16 augusti 2011

Kaffekoppsljus och kort

Igår passade jag på att göra lite kaffekoppsljus , det var första gången så jag kan ju säga att jag lärde mig att man skall inte snåla när man fyller kopparna med massan för det sjunker ihop ...........

Skall in och köpa mer idag och testa med att fylla på ...........resultatet blev så här iallafall........

Tagen är Magnolias moln dies, koppen hittade jag på loppis ( 10 st )

Här kommer då ett kort med en nyinköpt stämpel

Stämpeln heter eller är gjord av Tina Wenke
Var rädda om er och njut av livet

Kram
//anneli

7 kommentarer:

  1. Blev jätte fint och koppen var jätte vacker.
    Bästa att alla grannar håller i sin koppar nu då ;o)
    kortet var jätte fint och stämpeln så söt.
    Du är verkligen duktig.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Roligt med kaffekoppsljus, fin present att ta med på kräftskivan, jätte snygg!
    Bara älskar den söta musen i kaffekoppen och
    du har färglagt han så fint!
    Ha en härlig dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så gulligt kort och vilken söt stämpel du har hittat!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  4. Oj, vad jag blir sugen på att testa dessa kaffeljus. Dom är verkligen söta. Tror jag ska leta udda kaffekoppar på loppis. Ditt kort är så sött. Jag har den stämpeln med och tycker den är så söt. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Jag måste också komma igång testa göra kaffekoppsljus, så snyggt det blir!!
    Så söt kort , ny stämpel?. Den gillade jag..

    Kraaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  6. Åhh så vackert kort du skapat nu igen....du är verkligen kreativ du :) Håller mig nog till scrap då tiden är knapp, men koppen är jättefin och så användbar! Ha en skön vecka! Kramizar

    SvaraRadera
  7. Ett helt underbart kort,
    verkligen super snyggt,
    har tänkt att göra ljus i en kaffe kopp jag med.
    skall gå på loppis idag tänkte jag.
    Kram Elin

    SvaraRadera