söndag 14 augusti 2011

Scrappträff

Åh vad jag har njutit idag , har haft mina goa glada scrappkompisar hemma på en pysseldag .........

Jag hade förberett = hämtat in kubbspelet, och utav detta fick dom varsin kloss och en mandelmusselform och så skulle vi tillverka ljusstakar ..... + altra tändsticksaskar ........

Vill bara tala om att sådana här ljusstakar såg jag hos Pysselskafferiet när vi var där för några veckor sen ,  så iden är helt och hållet Stinas , ägaren till pysselskafferiet...............

Kolla här vad fina dom blev ......



 Så vill jag tacka er för en härlig dag tjejer , och tack för alla fina presenter .......................jättekramar till er


Här är en bild över scrappbordet ser väl ut som det skall göra lite rörigt mycket grejer............

Krammmmmmmmmmmmmmm

//anneli

4 kommentarer:

  1. Vilka läckra saker ni gjorde!!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en helt underbar dag.
    God mat, trevlig sällskap och framför alltid en kanon idè du hade till oss.
    Så rolig den var. Måste prova att göra någon mer sådan dock inte av ett kubb spel hi hi hi.
    Ha det gott vännen och var rädd om dig.
    Än en gång ett stort tack Anneli för en trevlig dag.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Tack för en toppen dag med god mat och en massa pyssel så kul vi hade. Så synd att dagen går såååååå fort.
    Vilken överraskning du hade till oss, så kul det var altra dina kubar. Tusen tack för allt vi fick goa Anneli...
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  4. Tack snälla goa du för en riktig toppendag, en dag att plocka fram och minnas en gråmulen och trist vinterdag.
    Var på Julha i em i "borrärende" och passade på att fråga i kassan om de hade kubbspel.Ja, vi har i alla fall haft, men delarna är inte så stora, svarade tjejen...Det gör inget för jag ska göra ljusstakar av dem , sa jag. Hon skrattade gott, kollade i datorn, men de var tyvärr slut.
    Ha det gott i veckan
    kram Eva
    som äntligen har sett att du stavar Anneli utan e på slutet...får nog göra en ny tag till fatet:)

    SvaraRadera