måndag 12 september 2011

Här har jag knåpat ihop ett enkelt  bra ha kort ..........


Är jätteförtjust i denna charms

Sedan måste jag ju visa min vinst, kommer ni ihåg att Anneli P hade en tävling man skulle gissa vilken sorts karameller  som var i burken , JAG VANN marianne karameller var det ....jippie
Kolla o njut


Rapport från bygget nu har det hänt lite ..............tak på ...................



Det blir så härlig hög takhöjd ser redan ljuskronan som jag skall ha där

Allt för idag
Kram
//anneli

3 kommentarer:

  1. Nydelig og lekkre ting du har laget.Flotte farger og mange fine detaljer.
    Spennende med påbygget.
    Ha en riktig fin dag.:)

    SvaraRadera
  2. Så kul att du vann den ! Vilken underbart kort du
    har gjort det blev så snyggt med den nya charmsen den är ju bara så söt. Så roligt få följa bygget, ska bli kul se när det klart.

    Kraaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Ett jättefint kort!!
    Grattis till vinsten!
    Jag grämer mig liiite, jag var SÅ nära på att skriva Marianne, och jag skrev först av alla, men ändrade mig i sista stund så njut av dem & den underbara burken lite extra du ;)
    KRAM!

    SvaraRadera