lördag 15 oktober 2011

Vitt vittt vitt

Godmorgon här var det frost idag....................så nu får man tänka på att det kan vara halt om mornarna om man skall ut tidigt och köra bil...............

Har blivit så inspirerad av alla vita kort ni gör så här kommer ett från mig..............


Stämpeln o papper  är ur Magnolias nya serie , charms ängeln är från Eva på Ängö ..................Titta noga så ser ni att vingarna har fått lite silver glitter = Star Dust Stickles ...........

Senare i eftermiddag blir det packning av väskor skall på träff hela dagen imorgon -------kul kul kul kul kul------------

Var rädda om er alla
Kram
//Anneli  

6 kommentarer:

  1. Sååå fint med bara vitt, måste jag oxå prova att göra!! Underbart kort!!
    Trevlig helg!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. Hej Annelie!

    Jättefint kort, gillar verkligen allt som du har med!!

    Jag blir allt lite avundsjuk på dig som ska åka på träff. Hoppas ni får en härlig dag(kväll,natt).Ja, man vet ju av erfarenhet att sådana träffar kan hålla på länge. Tiden går alltid så fort när man har roligt.
    Vi syns kanske på Sandras träff i november?

    Gå gärna in på min sida om du har lust. Har precis fått färdig min blogg och det är så himla roligt att äntligen ha en egen!!!!

    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort du har gjort. Att jag gillar det förstår du nog! Jättefina detaljer på det. Samma stämpel samma dag, ha,ha. Ha en riktigt bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vackert och stilfullt med vitt. Jag gillar ramen och de söta blommorna !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Så ljuvligt vackert!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Så ljuvligt kort, så snyggt när allt går i vitt.
    Jag gillar hur du fått ihop det med alla detlajerna på kortet. MYCKET SNYGGT!
    Så kul det ska bli dag med scrappträff, vi ses snart!

    Kraaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera