söndag 27 november 2011

Advent

Visst är det härligt denna tid på året ........................

Idag skall jag hem till min scrappkompis Susanne , vi är 6 tjejer som gjort varsin adventskalender och lagt i scrappsaker , så idag skall vi lotta så vi får varsin ............det är första året som jag är med på detta så jag kan ju säga att jag inte är så nöjd med min , men i. o. m. det tog rätt så lång tid att göra gör man inte om den bara så där, det får bli bra ....................... 





   Eftersom lådorna är rätt så små fick det bli ett  extrapaket till lucka 24.......

 

Ha det bra i adventstider

Kram

//anneli

9 kommentarer:

  1. wow såå läckert, så stilrent och snyggt men ändå med en härlig julkänsla...
    Vad du är duktig :D

    SvaraRadera
  2. WOOW den är bara sååå fantastisk fin

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken toppenfin adventskalender. Lycklig den som får en så fin gåva. Så roligt att få gå på scrapträff. Det var länge sedan jag var iväg på någon. Tack för dina snälla kommentarer i min blogg. Ha en fin första advent.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker din adventskalender blev superfin!

    Ha nu en trevlig första advent!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Denna ska du vara nöjd med. Den är jättefin. Ha en mysig dag. Kram

    SvaraRadera
  6. så roligt att byta kalender med någon! Hoppas du får något du gillar!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Mmm, fin!
    Ha en bra advent!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Vilken kul grej,
    Tycker den blev jätte fin.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. Hur fin som helst! Du ska vara nöjd!
    Önskar jag hade haft tid och göra en...

    SvaraRadera