söndag 4 december 2011

Andra Advent

Godmorgon, idag får vi tända ett ljus till, nu känner jag att det går fort fram till jul....................


Igår var jag då på Scrappträff inne i Kalmar en dag med goa scrappkompisar mycket shopping och en del kort gjorda ................Att det blev mycket shopping beror på att Anna som anordnade träffen sålde ut sin webb - butik  hon hade 35 % när vi kom men avslutade på eftermiddagen med 50 % på allt, då förstår ni att man shoppade loss......tack Anna ................................ 

Här kommer 2 kort jag gjorde.................



Det översta är mycket lager på lager tycker det blir en härlig effekt + snön som faller.....................
Det andra kortet har jag inte färglagt jag kan tycka att det då får en gammaldags ton över det och det är min mening, ser nästan ut som det bleknat lite ...........  

I vilket fall som helst en avkopplande rogivande dag i går tack alla ...........................................................

Kram

//anneli

8 kommentarer:

  1. Så otroligt snygga kort du gjorde.
    Det var verkligen en trevlig dag i går. Alla var på toppen humör och skapade så fina alster.
    Roligt att en sån här enkel träff blev så lyckad.
    Ha det nu så bra min vän och var rädd om dig.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Så roligt det var går, en kanon mysig dag.
    Detat kortet var så snyggt , gillar detta, så snyggt med lager på lager...

    Hur gick det med bygget igår..

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort. Gillar när det är lager på lager och den gammaldags tonen är så snyggt. Ha en mysig söndag. Kram

    SvaraRadera
  4. Jaaaa... det var så roligt och mysigt igår!!!
    Tack Anneli för en trevlig dag samt papper :)
    Det översta kortet är det kortet som jag tycker är så grymt vackert...
    Ha en fin 2:a advent!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  5. Men guuuuu det överst kortet med lager på lager är ju helt gudomligt, sååååååååå fint, underbart.
    Önskar dig en skön andra advent med massor av myc
    Kram

    SvaraRadera
  6. Utförsäljning både här och där. Vad händer ??? Synd att man missade den träffen, men ibland får man prioritera. Jättevackra kort som vanligt. Pyssel hos Maria i veckan , du med ?? Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Underbart vackra kort!

    Trevliga 2a advent!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  8. Wooow, vilka vackra kort!
    Bara tokgillar granen, så vackert med snön som faller
    runtom!
    Hoppas du får en mysig måndag!
    Kram Maria

    SvaraRadera