måndag 30 januari 2012

Det är Måndag morgon åh mitt huvud känns så tungt......................................
så är det nog för många , men inte här , jag tillverkade två julkort igår det ni.......................



Än så länge är jag med , 1 julkort i veckan men jag garanterar inte att det håller hela året....................................

Insåg i går att jag har mycket julpapper kvar ............................

Nu får man börja planera vad man skall ha med sig till träffen på Lördag , skall också titta över om jag har grejer till loppisbordet , det har jag det vet jag så tag med börsen man hittar alltid något på dessa bord........................................

Kramar till er alla

//anneli

6 kommentarer:

  1. Två kanonfina julkort! Jag hade oxå tänkt göra lite julkort, men än har det inte blivit några... Syns snart!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga kort !! Ligger efter nu , men jag har inte haft ambitionen ett i veckan. Får väl göra ett par på lördag. Javisst dags att förbereda sig !!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Två jättefina julkort du gjort. Beundrar dig som orkar ta tag i julkorten nu. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. vilka super julkort du har gjort ..jag gillar det där med "kransen" jättemycket.... å råttorna var supersöta..

    SvaraRadera
  5. Men Anneli så mycket fina kort du har gjort sen jag hälsade på sist..
    Födelsdagskortet är ju helt ljuvligt och dom blå blommorna på korts så snyggt.
    Ser att du har dammat av Bian , så snyggt noteringshäftet är , gillar massor
    Så snygg den nya bandrulen var och gillar också din nya limpistol.
    Jag är så avis att jag inte kan gå med på lördag på scrappträffen, då sitter jag skruvar , skruvar och skruvar.... Du får tänka på mig ochscrappa lite åt mig.

    Har du någon spellbindes sälja så är jag intresserad…

    Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  6. Åh, det med mössen är ju så himla sött. Verkligen fint och annorlunda. :)
    Kram

    SvaraRadera