måndag 9 januari 2012

Godmorgon , idag är jag uppe med tuppen ....................

Här kommer ett kort som blev till i gårkväll...............................


  Detta kort blev jag nöjd med ................. visst är det härligt att använda andra färger ?????? efter allt rött man haft ...........................

Igår anmälde jag mig till en scrappträff hos Pysseltagen, Fred - Sönd vilken helg det kommer att bli
jisses............................................

Ha en bra Måndag för det skall jag ha

Kram

//anneli

6 kommentarer:

  1. Jag som nästan är uppe med tuppen, första arbetsdagen, blir då först att kommentera ditt ljuvliga kort. Textstämpeln är bara bäst, tänk om man kunde leva efter alla dessa visdomsord. Ha en bra scrapvecka!

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert kort i härliga vår färger!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Fick lite vårkänsla av färgerna du valt... Låter kul med pysselträff!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert kort Anneli. Den stämpeln är så fin. Jag fick den i julklapp, men har inte använt min än. Tack för inspirationen. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej Anneli!
    Så glad jag blev att Ni saknat mig lite, men
    det har varit härligt att bara vara ledig från allt i några veckor, nu är det så roligt att få sätta i gång igen, bara detta att få rota i sina lådor och askar är mysigt ;-)
    Oj Oj så mycket fint du gjort sedan sist, jag har läst och tittat på allt, nu vet jag hur fina de nya diesen från Magnolia är, har undrat detta nämligen ;-)och ditt kort i dag är ljuvligt!!! Pysselträffen låter jätte kul..
    Må så gott!
    Många Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera