onsdag 11 januari 2012

Nu funkar min blogg igen ................här kommer kortet .................




Jag har fått en award........................

Tack snälla evaspysselsida.blogspot.com för awarden jag fick idag



Till awarden hör också en liten uppgift, man skall skicka den vidare till fem bloggar som  har mindre än 200 följare och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

Ingen svår uppgift eller hur ????

Jag skickar awarden vidare till :

elinspysselochkort.blogspot.com

citronlime`spyssel.blogspot.com

louiseudden.blogspot.com

pillan-pillan.blogspot.com

anneliscrapkort.blogspot.com


Ha det bra alla

Kram

//anneli




3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för awarden du är för go du.
    Kortet är lika underbart som du själv.
    Kram vännen syns på fredag.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Tack gulle dig för adwarden så GLAD jag blev.
    Så ljuvligt kort och så snyggt du har färglagt den. Nu ser jag fram imot se kort med fåglen också :-)))

    Kraaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Så gulligt kort!! Tack för awarden :-)
    Kram

    SvaraRadera