torsdag 26 april 2012

Godmorgon alla goa scrappisar ......................... äntligen känner jag att jag är på bättringsvägen jag håller på att äta penecilin kur nr 2 nu, så den tog nog........................... 

Detta kort kom till igårkväll ..............................


Detta stämpelmotiv har jag fått låna av Anneli P. på Öland, det tackar vi för .......................................

Just nu är Stina ute och går med mina vänner, tänk vad skulle man göra utan vänner ..................jag får nog ta det lite lungt ett tag , bygga upp mig igen sakta men säkert .................................. 

Lite scrapplusta har kommit tillbaka men det är inte mycket det vad gör man ???????????????


Ha nu en skön Torsdag för det skall jag

Kram på er

//anneli

8 kommentarer:

  1. hej vännen.
    Så vackert bröllopskort!
    Lider med dig, en omgång penicilin räcker gott, förstår att du är trött och orkeslös nu!
    Ta hand om dig!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. ÅÅH vilken vackert bröllopskort, motivet är ju såå ljuvligt söt :)
    Hoppas att du snart blir piggare, KRYA PÅ DIG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Åhhh, så fint bröllopskort du har gjort. den stämpeln är så söt. Jag lider med dig , lunginflammation ush! Hoppas verkligen penecilinet tar nu. Krya På Dig. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Så fint bröllopskort och stämpeln är jättesöt! Härligt att du mår bättre. Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra att du känner dig bättre. Skaparlusten kommer nog den med ska du se. När man är nedsatt så dalar den ju och nu när du är på G kommer den säkert snart tillbaka.
    Kram och ännu fler kryapådighälsningar

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort! Skönt att du börjar känna dig bättre :)
    // Ulrika

    SvaraRadera
  7. Oj, detta lilla bröllopspar var såååååå gulligt och fint!!! Kortet är ljust och fint = gillar skarpt!
    Hoppas du frisknat till!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  8. Så himla fint gjort! Det är verkligen underbart vackert. Jag kan inte låta bli att näst intill älska din skapelse.
    Kram

    SvaraRadera