fredag 4 maj 2012

Godmorgon .......................................

Visst är det något härligt över Fredagarna ???????????????

Dagens kort gjort av Maja Designs härliga papper ................Linda-Marie på Baronen har dessa, skynda, vissa var det inte många kvar av, man hittar ju alltid ett par favoriter som man vill ha många av....................detta papper är ett sådant................. 



Snart kommer det att komma en del skogstokiga stämplar till salu, håll utkik på min säljsida , dessa är inlagda nu , här hemma är det rensning ordentligt i mitt scrapprum ..............................................sedan blir det inhandling av massa nytt, kul.............

Tycker ni bilderna är bättre idag ??? jag tror att det beror på  att jag förminskar ner dom i storlek jättemycket , kan det vara så ?????  Måste köpa mig mer utrymme för bilderna, det här är ju inget roligt att hålla på med ...............................

Mina TH pennor är på väg, dessa har jag väntat på sedan i februari , skall bli så kul att testa .............är det någon av er som har dessa ???? tala om vad ni tycker, vore jätte skoj att höra.........................

Njut nu av helgen

Kram på er

//anneli  

10 kommentarer:

  1. SUPERVACKERT KORT, papprena är ju helt ljuvlig :)

    HA EN HÄRLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Superfint kort! De här papperna var jag och köpte igår hos Linda-Marie... kanonfina! Tack för stämpeln! :-) Ikväll ska jag försöka komma ihåg att föra över pengarna till dig...
    Ha en go fredag!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Anneli!
    Ja! äntligen Fredag. Så jätte fint kort du gjort, vackra papper och vikningen var fin:))

    Må så gott, och var rädda om varann

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Wow vilket vackert kort ...kanon snyggt!
    Jag tycker kortet är bra taget med kameran ...

    Nu ska jag hitta på något väldigt kul om en stund, berätta mer i morgon :-))))))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  5. Det utstansade motiv du stämplat Grattis på - är det en punch eller hur är det stansat?
    Tack på förhand ... och FINT kort!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart härligt kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  7. Jag älskar också fredagar!! Det är ngt magiskt..

    Underbart kort du gjort! Och skönt att bilderna ordnat till sig!

    Ha en härlig helg!!

    Kram Lena

    SvaraRadera