lördag 2 juni 2012

Godmorgon ......................vilket höstväder vi hade igår burrrrrrr ............men idag ser det ljusare ut.........................

I.o.m jag  var inne i går så blev två kort till ..............................




Stämpeln på nästa kort har jag köpt av Anneli S. fick hem den igår , jag har faktiskt letat efter denna, så har min närmsta scrappkompis den ..........................................så är det  ibland..tur skall man ha ..................



Nu hoppas jag att ni får en skön helg

Kramar från mig

//anneli

6 kommentarer:

  1. Du är ju en fantastisk människa så produktiv du är och så fina kort du bjuder på den här gångenbåde fågelskrämman och den lilla bebisen många fina dekorationer också dina fina blommor.
    Ha en bra helg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  2. Idag visar du två snygga härliga kort!
    Det första är jättefint, så fina blommor du gjort på det kortet!!
    Stämpeln på det andra kortet förstår jag att du ville ha, hur gullig är inte den =)

    Ja, idag har vädret skärpt till sig, fy vicket väder det var igår. Idag lyser solen här och det går att ta sig ut en stund för lite ärenden.
    Ha en bra helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Hej Anneli!
    Så underbart vackra kort du gjort:) Vackra färger och snygga blommor. Motiven är så gulliga:)Du är verkligen duktig:))) Alltid lika roligt att kika in till dig:)

    Ha en skön helg

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Så gulliga kort gillar fägelskrämman den är så söt du har fått ihop allt så bra på kortet. Gillade kortet med din nya stämpel det blev ju hur gulligt som helst.
    Brrr vad kallt dte är idag det blir sätta sig vid scrapp bordet och pyssla lite....

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  5. Ditt kort är super gulligt och jag blir alltid lika imponerad av hur du får det till:)
    Färger, dekorationer och detaljer allt bara flyter perfekt i hop när du skapar något:)

    Det fanns mycket fint sedan sist att få njuta av vilken tur jag har :)


    Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

    Kramar från Lilla Vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  6. Vilka superfina kort!
    Hemskt väder vi har, idag har det regnat hela dagen och det ör 5 grader ute.... burr.
    Perfekt scrap väder, ALLA dagar är perfekta scrap dagar!

    SvaraRadera