onsdag 31 oktober 2012

Godmorgon på er , som ni ser på tiden är jag före tuppen idag......................................

Ett gäng bra ha julkort .........................inget av dessa kort är jag nöjd med, det blir så ibland ...........................

Skall bli roligt att se vad som försvann ur min scrapplåda igår , min sons flickvän hade med sig lådan på en tjejträff igårkväll..............jag tycker det är så roligt att se vad folk väljer för kort , för mig säger det en hel del vad den personen har för stil.........................................

Idag kommer det 11  väninnor till mig då åker nog lådan fram igen..................... det går åt en del julkort........................

Kramar till er alla
//anneli

5 kommentarer:

  1. Tycker nog att du alltid gör så fina kort men det är så att inte alltid blir man själv nöjd. Fast det är alltid någon eller några som de faller i smaken! Iallafall jag blir inspirerad och tar till mig en och annan idé, lyckas inte så bra för det mesta....
    Måste fråga, på ett par kort har du ett motiv i svart/grått med husgavlar och något slags postkort bakom, var får man tag på det? Är det på mönsterpapper? Det tilltalar mig verkligen!
    Ha en fortsatt fin vecka, kram
    Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej det är en stämpel kommer inte ihåg märket men jag har köpt den på scrappbruket,,,,men såg att den var slut där nu ........
      Tack för dina vänliga ord
      Kram
      //Anneli

      Radera
    2. Tack för svar, då vet jag, synd att den var slutsåld, så är det, det som är fint tar fort slut!

      Kram
      Carin

      Radera
  2. Hej Anneli!
    Jag tycker att ALLA dina julkort blev jätte fina:)med vackra papper och dekorationer:))
    Hoppas du lyckas sälja många julkort idag till dina väninnor:)) och hoppas ni får en trevlig dag:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra julkort, Anneli!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera