tisdag 11 december 2012


Hej svejs , uppe tidigt och kollar in all snö som kommit, säger bara ojojojoj vilken vinter.......................................

Kan berätta att jag lämnade över min julklapp till Peter (mannen ) igår kväll , han fick nämligen en snöslunga av mig , en god vän till oss hade hjälp mig med detta att veta vilken man skulle handla , det blev svenskt, en Huskvarna .............. såg bara ett vitt snömoln av Peter i går kväll , han var supernöjd när han kom in......................


Dagens kort



Någon som är intresserad av att köpa stämplar ??????????????
Nr 21,22,23,24,27,30 är till salu , skriv isåfall  av vilken i kommentarsrutan ..................


Här är nr 3 till salu ......................
Har stämplarna utlagda på en säljsida också det är tiden som avgör ..................



Kramar till er alla
 
//anneli

10 kommentarer:

  1. God morgon!

    Vill gärna köpa nr 1.... om den är kvar.

    En snöslunga var väl en perfekt julklapp!

    Ha en fin fortsatt vecka!
    Kram
    Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. På den bilden var det bara 3:an kvar stod överst
      kramar

      Radera
    2. Javisst, nu såg jag! Är 3:an kvar så vill jag köpa den...
      Kram, Carin

      Radera
    3. Går så bra så maila mig på : info@cawo.se så får du betalningsuppg. där ....

      //anneli

      Radera
  2. Godmorogn..jag skulle vila ha 25 och 26, lucian och stjärngossen!!

    Härligt med en snöslunga!! Karlar och deras leksaker..haha..tror jag det att han är nöjd!!!

    Kram på dig!!

    Lena

    SvaraRadera
  3. Äh..såg nu att de inte var med bland de du skrivit..attans...

    SvaraRadera
  4. Vilken perfekt julklapp !!! Och män gillar brumbrumsaker av alla de slag. han får fortsätta idag också ser det ut som. Snöslungan har i alla fall gått varm här. Jag går inte ut !!!!!!!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hihi, ja det kan jag tänka mig att han blev superglad!!! Såg en som gick med en sådan häromdagen och det såg ju t.o.m roligt ut =) Inga onda ryggar här inte!

    Härligt och fint julkort, superfin bild du använt!!!

    Ja gud, stämplar har man i määäääängder =) Fast jag är rädd att gör jag mig av med någon så är det säkert precis den jag sedan kommer på att jag vill använda till nått,hihi. Snygga stämplar var det i vart fall.

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  6. Ja det är ju inte helt fel med en snöslunga i denna vargavinter som vi har nu bra julklapp. Fint kort. Håller med Iffa har också en massa men vågar inte göra av med dem.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Hej Anneli!
    Det var en fin julklapp han fick:) kan tänka mig att han tyckte om den, och den behövs väl hos er!
    Vackert julkort du gjort, igen:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera