söndag 9 juni 2013

Godmorgon ..........................

Oj oj oj så fina dom var ................brudparet alltså .........lika roligt att titta på alla fina klänningar, håruppsättningar  gästerna bar, dom flesta var ju underbart vackra men så fanns det en o annan som var gräslig enl.mig förstås , en grej som jag tycker varför har man helsvart på bröllop ???????? Detta är mina tankar , åsikter ....................................  

I Fredags var jag hemma hos min scrappkompis Anneli ( Croppkakan ) och hälsade på  ( det blev inget scrappat ) men jag var ju tvungen att gå upp till hennes pysselrum och kika lite , blev då inspirerad till en hel del kort och annat som hon skapat , mycket fint såg jag där.....................

Här kommer ett kort ...................

Diesen är från Memory Box och punchen en MS

Här är en ide jag snodde att man kan ha en helt annan bård överst , tack för tipset.......................................

Kramar till er alla

//anneli 

  

2 kommentarer: